Fresh Start

2013-03-19 @ 12:29:41
Hej vänner! Nu är det så, att jag har lite intressant att dela med mig av. Sedan jag kom hem från USA har tiden rusat fram. Jag är back to basics här hemma, om det nu finns något som är basic. Jag har bland annat hunnit med en resa till London med mina bästa vänner, och en hel del annat! 
 
I vår/sommar kommer jag att resa en del, bland annat är det bestämt att jag ska åka tillbaka till USA. Denna gången ska jag inte till Alaska, utan till Florida. Jag ska dessutom till Lübeck för att spela ett sk. FN-Rollspel i April, och åka till Kos i slutet av sommaren. Med andra ord blir det en hel del resor och upplevelser i år, som jag tänkte att jag lika gärna kunde dela med mig av till all släkt, vänner och intresserade. Det blir förstås inte någon regelbunden uppdatering, men när jag väl är iväg tänker jag lägga upp bilder och skriva lite. 
 
Vi får se hur det går! Tills dess håller vi tummarna på att våren masar sig till Sverige snart. Cheers!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback