Watch the past go up in smoke

2012-09-11 @ 03:59:00
Det har varit en sooolig dag i Anchorage, skolan vart bra, har hittat en kille i engelska klassen som är preciis som mig, skriver, lyssnar på samma musik, tittar på supernatural och true blood... jag är överlycklig, det ä svåårt att hitta roliga människor här!
Det var ingen tennis för att de hade matches, och jag som har varit sjuk, varit på retreat osv... har självklart inte tillräckligt många träningar än... Så, Vito hämtade upp mig och sedan dess har jag varit glad, dammsugat, öppnat PAKET, tack mamma, pappa och My, lantchips, choklad, och FAVORIT TÉ TACK MY!!! Älskar er, berlockerna är så fina!
Så jo, min dag är sunny all the way, vi sitter och kollar på Real Housewives och sedan ska jag göra lite läxor. (Har tre classes som man faktiskt får läxor i haha). 


Thank you for the b-day presents, I loove you!

Me n' ma friend vacuumer, den är lila, för er som undrar, passar till mitt rosa rum.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi skiner med dig :)

2012-09-11 @ 06:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback