Trött & Mexikanskt

2012-09-01 @ 03:08:22
Hej! Mitt hår luktar fortfarande rök, mitt huvud verkar ligga efter i dagens händelser och jag är ganska säker på att jag skulle kunna gå och lägga mig nu och vakna imorgon... med andra ord, retreaten var väldigt bra med en smärre händelse, och jag är utmattad efter att ha åkt school bus hem med en hell senior class och en massa väskor, för att inte nämna dyngsura converse! Jag har (hör och häpna!) lite bilder att dela med mig av, men vi ska ut och äta med vmammmas vän från New York på något mexikanskt ställe alldeles strax.
Jag har hunnit skypa en snabbis med Evelina och Ellinor, och guys, jag saknar er så in i bomben mycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback