Sunday

2012-09-10 @ 07:15:54
Me and Agnes went shopping, jag brände... en del pengar... men kom i alla fall hem med en iPod, vilket minskar värdet av min shoppingspree hah! Vi åkte till Dimond Center med Forever 21, American Eagle, Aerie, Pac Sun, Old Navy och massa andra butiker, fick med mig en kjol (ohyes I did, får se om jag faktiskt använder den...), en lace tröja, tanktop, underkläder, långärmad tröja och en klänning! Så jag har fyllt på garderoben lite i alla fall. Sedan åkte vi in om Target, köpte hårspray, Tea och en soyalatte (favoriten) på Starbucks. Nu sitter vi hemma framför Big Brother, alla är förkylda, det luktar hemlagad maat och jag är fortfarande euforisk över The Scripts album #3 som (drumroll....) KOM UT PÅ MIN FÖDELSEDAG, det kommer jag aldrig glömma haha!
 

Kay, så med denna bilden vill jag helt enkelt bara säga till Eve, att aussie is cheap over here, and you have the right to be jelly.

Hostmama








Mysmode, ha en bra måndag där hemma!

Kommentarer
Postat av: Eve

Aussie...,,inte alls avundsjuk nehej. Fast jo ge mig

Svar: mohaha
Hanna Persson

2012-09-10 @ 08:44:01
Postat av: caaass

har du ett rosa rum?! förstår att du trivs :DDDDD

Svar: ALLT är rosa... -.- har fortfarande bilden på dig och tidningen hahah! :D
Hanna Persson

2012-09-10 @ 10:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback