Fair

2012-09-04 @ 04:00:00
The Mall stängde tidigt, och några tjejer bjöd med mig till the Fair, så det blev change of plans! Agnes och Vito var super som lät mig åka, är så glad att ha dom som värdfamilj. Toni, Tiana, Meta och Jorge kom och hämtade mig här hemma, det är lite ovant att alla har bil här haha! Jag provade Pickle-chips idag, vilket är precis vad det låter som. typ friterade pickles (ättiksgurka). Slår vad om att mina bästa vänner sitter och gör miner bakom skärmen när dom läser detta, haha, dom hatar det and I like it! Åkte en karusell också, Meta lurade mig till att sitta in the front, haha vilket gjorde det hela ääännu värre. Vi tittade på Lumberjackers (basically tre snygga killar som typ hugger i trä osv. haha googla det!) Återigen glad att jag inte satt hemma hela kvällen :)
 
Jag har gjort historialäxan nu på kvällen, och klockan är väääldigt mycket här hehe, och vi har skola imorgon. Så godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback