Ibland på tunn is, okända vatten

2012-09-21 @ 11:06:00
Jag har fått biljetten hem och resan ser ut såhäär... Jag åker Anchorage > Seattle >Chicago >Köpenhamn. Det är lite tråkigt att jag sätter mig på ett flyg hem redan, men det är som det är, och jag vill verkligen försöka att inte se tillbaka och ångra något. Jag kommer sammanlagt flyga nästan 15 timmar, which sucks, det blir ett äventyr i sig. De sista dagarna ska jag försöka göra det bästa av min tid här, jag ska, efter mycket om och men, till Homecoming game och säga hejdå till de jag lärt känna lite här, äta på Applebee's, och packa klart. 
 
Idag har vi bara sovit här hemma, som vi gör mycket av...., och åkt till Fred Meyer för att fixa kaffekokare! Fick paket från världens mest oslagbara vänner i morse, med KAFFE och CHOKLAD, ni känner mig bättre än någon annan på denna jord, haha! Fick lite dåligt samvete för att jag fick det nu när jag ska hem, men ett skypesamtal senare med er gjorde min dag. Vi provade göra lite Zoëga's, men ärligt talat så gåår det inte att göra kaffe här haha... isch! Så jag längtar fortfarande efter min första riktiga kopp! 
 

Om jag fick skulle ag packa ner felix in ma bag, cuz he's ma buddy.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Vi längtar efter dig! Kom hit snart när du kommer hem! Kram

2012-09-21 @ 18:39:56
Postat av: Farmor

Hej Hanna! Nu längtar vi efter dej!! Vi kommer o möter dej på Kastrup o har Zoegas med. Kram farfar o farmor

2012-09-22 @ 13:34:24
Postat av: Anna

Lycka till med flygningen!! :D

2012-09-23 @ 01:29:56
URL: http://annasiri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback