Bout' the tennis...

2012-09-13 @ 12:25:00
Tydligeeeeen, så är detta sista veckan för T-Bird tennis. VA...? I'm bummed. Det är alltså tre dagar kvar, which sucks. Jag har inte ens hunnit med tio träningar, haha! Jag funderade en stund på vad jag borde göra, och bestämde mig för att inte gå på de sista träningarna - varför? Jag är inte direkt close friends med någon, människorna där är redan ganska tighta och jag är inte keen on hanging out med 98, som är väldigt snälla dock. Såå, det är trist att jag köpte ett rack och allt, och jag önskar att jag hade varit här tidigare och kunnat vara med när säsongen börjat istället. Samtidigt är jag glad att jag i alla fall provade, att jag vet hur man slår en boll - Oscar, du får lära mig resten när jag kommer hem, kay? 
 
Soooo, bye bye tennis. När snön lagt sig är det dock dags för något som alla utbytesstudenter verkar vara inställda på att testa - nämnligen Crosscountry Skiing (Längdskidor). Om detta hade varit någonstans där hemma hade jag inte ens övervägt att spendera två timmar eller mer fem dagar i veckan ute i snön på ett par långskidor - aldrig. Haha, men det verkar som att Cecilia från Italien och Mahmoud från Libanon ska testa, och då ska väl jag också klara det! Jag har i alla fall stått på ett par skidor förut, haha. 
 
Tinis, jag skulle ha laddat upp bilderna, men jag glömde totalt. Here they are, a liiil' bit too late.
Anteckna att dessa Nike´s är super freakkin awesome.
 
 

Kommentarer
Postat av: tins

Både racket och skor är ursnygga! Du får fortsätta spela när du kommit hem. vi kan ju boka en timma tillsammans så jag oxå får prova. .. hi hi hi
Klart du ska prova längdåknings-skidor! Positivt med det: se fin natur, frisk luft, får svettas, blir muskulös(långa muskler) – framför allt rumpan blir kanonsnygg. Ryggmuskler så du får snygg hållning, men det har du redan. Helt enkelt – perfekt!
Sköt om dig gumman! kram

2012-09-13 @ 15:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback