Summer's here

2012-05-27 @ 13:55:08
Hejsan! Det händer inte särskilt mycket just nu, alls... I fredags åkte vi till Liseberg med skolan, vi lyckades dränka oss själva i Flumride, skrattade tills vi grät i Kållerado, jag bröt ihop och grät i Atmosphere - Samhällsläraren lyckades fånga detta ögonblick på bild, äta BJ's och sova ut på bussen hem.

Livet leker, det är inte end tre månader tills det är dags!!! Det är självklart lite tråkigt att gå runt och vänta på placering. Jag blir frågad minst 10 gånger per dag vart jag ska i USA. JAG VET INTE, haha! Men det kommer, och sålänge är sommaren här. Vi spelar Volleyboll på kvällarna, igår hade vi trerätters hos en tjejkompis och såg Loreen ta hem storvinsten. 

Det är lite roligt hur nationalistisk man blir när man sitter och håller hand i väntan på poängen, illskan över Italiens poängdiss och glädjeskrik! Härligt, minst sagt.
Det blir ingen större updatering nu, har inte så mycket att skriva om ännu. Men det kommer, som sagt, och jag väntar i sommarvärmen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback