Starships were meant to fly

2012-05-13 @ 13:43:22
Godmiddag! Updaterar endast för att det inte ska stå heeelt still på den här bloggen. Jag har ju egentligen en "gammal" blogg som jag verkligen inte vill släppa taget om. Tänker dock inte skriva ut den här, om någon är intresserad av den kan ni väl slänga in ett meddelande på Facebook eller en kommentar? ;)
Anyways... mina konfirmander har tagit konfirmation, igår för att vara exakt. Lite sorgligt, nu är det slut liksom. Känns som att man avslutat ännu ett kapitel innan det är dags att åka, liite sorgligt men myyycket pirrigt. Inte ens tre månader typ!!
Jag gick upp tidigt idag för att träna med Elin, gjorde Oscars squats med vikter endast för arr visa honom att jag kunde haha. Sen köpte vi latte åp EH och tog bussen hem, helt död i benen!
Ska jobba 16-21.15 ikväll, kassa, vilket är det enda jag står ut med att göra om jag ska jobba så länge hah!
Har räknat ut att jag har exakt på dagen 10 dagar kvar med 1OMEGA på Campeon. TIO DAGAR. Geez. Siesta!, beachhandboll, lediga dagar bara springer förbi... bara tio dagar. Sjukt egentligen... Men det ska bli så attans kul att kötta beachhandboll, lyssna på go musik på Siesta! och umgås med mina fina. Carpe Diem, for real.
Ha de gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback