Here's to us, here's to love

2012-03-26 @ 18:46:12
Haft en heeemsk natt, första gången jag gått helt sömnlös.Ville få några timmars sömn för att klara dagens matteprov, men det slutade i att jag inte kunde sova alls och låg och kallsvettades istället. Antar att jag har stressat upp mig en massa på senaste tiden, tänkt för mycket på ALLT och inte stannat upp för att se över det utan rusat in i allt!

Börjar bli lite lack på mig själv som stressar i onödag och oroar mig över saker som kanske kommer behövas oroa sig över. 
TBC och Hepatit sprutorna verkar inte vara så urgent som vi trodde, vilket är SUPER; en mindre sak att tänka på. Eftersom att jag slängdes in i detta lite sent, så blir det akutvaccinering (tror jag det kallas) i Juni eller Juli! Ska försöka att inte oroa mig över det på ett tag nu.

Imorgon fyller världens bästa, oslagbara farmor 65 och det firas på Bonasera Bonasera! Har dock en massa saker med skolan i veckan, så jag vill bara få det överstökat och slippa tänka på alla uppgifter jag inte gjort men som jag borde göra...
Ha det gött!
Världens bästa syster, vän och fiende. Du är min lilla livboj i livet!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej ska också till USA i år!:) vill du göra ett länkbyte? :)

2012-03-26 @ 22:37:29
URL: http://lovisaintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback