Hands In The Air Only For The Night

2012-03-30 @ 09:40:18

Sista festen med Campeon, Igår. Gud vad jag kommer att sakna mitt gymnasium. Jag hamnade verkligen rätt när jag valde Campeon, it's home. MEN det finns ju kvar när jag kommer hem igen! :) vi dansade tills halv två och traskade upp med Gabbe till Tågaborg och somnade pronto. Idag är en seg dag på Campeon Frigymnasium, halva tvåan och trean mystiskt borta från skolan medans vi "rookies" i ettan sitter snällt i bänkarna och äter choklad haha!

Klockan tre idag ska jag ta sprutor, vilket var akutbokat så nu är jag till och med lite nervös!

Ikväll ska jag sitta barnvakt till Hollis, mys!

 


Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh hatar alla äckliga sprutor man måste ta!

2012-04-13 @ 14:43:32
URL: http://usaalicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback