Tourists

2012-07-23 @ 22:45:05
Hej! Igår spenderade jag och Linnea kvalitetstid i Laröd med goa grabbar, försöker hinna med så mycket umgänge med så många olika människor på så lite tid, hah. 
 
Idag möttes jag, Oscar, Jonathan och Evelina upp på knutpunkten vid tio och gjorde en spontanresa med sommarkorten! Vi har pratat om det hur länge som helst, så vi tog oss i kragen och bestämde oss för att göra det. Först åkte vi till Lund, strosade runt, åt falafel och kebab parken och gick en runda i domkyrkan. Jag har aaldrig varit i domkyrkan, inte Evelina heller, så vi gick runt lite smått dazed och stirrade på varenda detalj i källaren! Vi dumpade Jonathan på ett tåg hem och sedan begav vi oss till Ystad där vi gick vilse några gånger, handlade kladdkaka och gick i en timme för att hitta till en strand. Vet inte riktigt hur jag ska kunna beskriva saknaden dessa människorna kommer ge mig. Det finns ingen på jorden som accepterar en som de, och som jag kan vara mig själv med. Nästan lite tårar i ögonen när jag tänker på att jag har knappt tre veckor kvar här. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback