Just walk out the door before I adore that pretty face of yours

2012-07-28 @ 13:47:14
Det närmar sig ambassaden, eller ah, allt närmar sig! 
 
Foto 5x5 är avklarat
Proof of Funds avklarat
Kuvert m frimärken avklarat 
Och en del annat också för den delen... haha.
 
Tanken är att mamma och jag ska köra upp till Sthlm och låna kusinens lägenhet ett dygn. Har pratat lite med Martin som gick med på att träffas innan ambassaden och köa med mig! Tiden rinner ut så himla snabbt och jag har tusen saker som jag vill hinna med. 
 
Förhoppningsvis kommer mina flygbiljetter snart också... och sedan måste jag börja packa ner saker från mitt rum och packa inför USA, haha. 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea i London

Jag är 21 år och glad att jag tagit studenten för länge sedan, men är ändå avundsjuk på dig som får tillbringa ett high school år i Alaska! Har massor av vänner som åkt på utbytesår och jag har själv inte bott i sverige sen jag var 17, men jag tycker det är tusen gånger häftigare att åka till alaska än californien eller vilken annan delstat som helst för den delen. Du kan ju faktiskt åka och uppleva mainland USA när som helst, jag har varit i 18 stater och tycker det var underbart att se alla platser, men jag skulle aldrig vilja bo där. Alaska däremot är ju helt unikt, vilken möjlighet det här är för dig! Jag håller tummarna att du trivs i familjen och skolan och allt annat och jag ser fram emot att läsa om ditt äventyr!

Svar: Vad roligt att höra! Jag var först tveksam men har vänt helt, Alaska är ett äventyr för sig liksom. Jätteroligt att du läser, och ditt liv låter inte så pjåkigt det heller! Tack!
Hanna Persson

2012-07-29 @ 13:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback