I'm not giving up, I'm just giving in

2012-07-19 @ 12:35:16
Hej! Vi får se hur det blir med träffen... jag och Thea åker nämnligen hem redan imorgonbitti, så det blev bara tre dagar i Götet! Igår vart vi på bio och annars har vi shoppat, gått vilse x2 och förbannat västtrafik ett par gånger hah. Jag har efter endast tre dagar hemlängtan, Helsingborg är hemma och hemma är det bara i 26 dagar till... det går snabbt nu och jag vill hinna med så mycket som möjligt på så himla kort tid. HEM, med andra ord! Idag ska vi luncha med Evelina, tre dagar utan min soulmate är tre dagar för mycket. ;)

Otherwise så längtar jag nästan ihjäl mig efter värdfamilj och skola. Min värdmamma låter otrolig, hon är så himla snäll och hjälpsam och skriver att hon längtar efter att krama mig, haha! Åh, detta verkar bli helt superbra. Jag ska dela rum med en av mina yngre värdsystrar, men ärligt talat så känns det inte så hemskt som jag trodde det skulle. Skolan har inte öppnat ännu så hon visste inte så mycket om sporterna och sign-ups ännu, men det ska nog fixa sig! Tydligen är det dessutom State Fair när jag kommer dit, så dom har lite planerat redan. Åh, vill åka och samtidigt vill jag bara stanna. 
 
Det är verkligen så att saker och ting har dålig timing, hah. Puss & kram until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback