Some Nights

2012-08-27 @ 05:27:42
Godkväll! Min söndag har varit helt okej, jag skulle ha skypat imorse men det blev inte av, så vi åkte till Fifth Ave Mall downtown för att fixa lite saker, sprang in på Abercrombie och upptäckte SALE vilket resulterade i ett par shorts och om min bank hade funkat som den skulle hade jag fått med mig en Hoodie half off.  Vi sprang inom American Eagle, som jag härmed döper till mitt himmelrike, och köpte ytterligare två par jeans då dom jag köpte i NY är "torn" och vår dresscode vill inte ha sånt på skolan haha! 
 
Vi åt subway när vi kom hem och har kollat Lost, och nuu är det äntligen Big Brother, som alla är lite småbesatta av här, och jag är halvt hooked! :)
 

Kommentarer
Postat av: Moster Carina

Hej gumman!

Läser din blogg varje dag och är imponerad över hur du hanterar saker och ting. Förstår att du har hemlängtan då och då, konstigt vore det annars, men tänk vad du får uppleva och vilka erfarenheter du tar med dig. Detta fixar du! Kram

Svar: Jag håller ut och hoppas att det blir bättre!! Tack moster, kram
Hanna Persson

2012-08-27 @ 20:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback