ONE DAY

2012-08-13 @ 11:29:30
Är ni med mig eller? EN DAG!! Jag har verkligen lärt mig värdet av tid de senaste dygnen, hah, den bara flög förbi och sen slog den mig i ansiktet med EN dag. Jag gick upp, började plocka småsaker som jag behöver ha med och insåg att detta är den sista tiden i huset, med pappa och My och sista gången på TIO månader som jag vaknar upp i min egen säng med solen i ögonen och ett stökigt rum framför mig. SJUKT. Kommer bara säga hejdå till en himla massa folk idag, packa en himla massa sista saker och spendera tid med mina nära och kära.
 
Evelina kommer hit och lämnar (hopefully) inte min sida på hela dagen, min andra halva, hah! 
 
I helgen åkte vi iväg till Hällevik i Blekinge och dansade till den årliga Jazzfestivalen, kollade OS och åt supergod Hällevikslax, kvalitetstid in deed! 
 
beger mig ut till trädgården för en sista kopp kaffe i solen, 
vi hörees
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback