Monday

2012-08-28 @ 07:08:17
Jag fick stanna hemma från skolan då jag vaknade med kallsvettningar och fick två timmars sömn. Har kallsvettats i omgångar och sovit hela dagen, och är ganska inte sugen på detta just nu, men sånt är det! 
 
Jag ska troligtvis få eget rum här, eller byta med någon, då jag har haft det riktigt tufft med att få vara ensam och ha lite "plats". Det fixar sig nog på ett eller annat sätt! :)
 
Förövrigt så ska jag förhoppningsvis på retreat på Torsdag som innebär att hela SWS sticker iväg över en natt och lär känna varandra osv. så förhoppningsvis lär jag känna lite fler då! Det är riktigt svårt att hitta någon som man verkligen "klickar" med här, alla känner varandra sedan innan, eller är freshmen eller allmänt high school konstiga. Det ska hur som helst bli jätteroligt!
 
Annars vill jag bara presentera min nya favoriter här i USA, cause we all know that food is a whole other deal over here! 
 
 
'
Är to die for. Besatt. Såå goda, haha!
 
 
 

Lemonade eller Raspberry Tea är suuupergott, och jag är mest fascinerad av storleken på drickan när man köper Large här. Dom är plast, gigantiska och kalla. Såå gott!!
 
 
Pumpkin Pie, hooked!
 
Saker jag inte gillar ä kaffet, som iaf min familj här dricker med vaniljgrädde och socker. Om jag fick säga det skulle det vara vaniljgrädde och socker med kaffe. För det smakar iinte kaffe, haha! Men alla har olika smak, och jag tror inte att vi svenskar är så vana vid allt sött. 
 
Pop Tarts är inte så goda som jag trodde, alls, överhuvudtaget! Men dom funkar, om det är cinnamon taste. Chokladen är inte alls god den heller, så välkomna att skicka lite sådana, hehe! 
 
Until next, time; I miss you, och jag skypar mer än gärna på helgerna! Och just deet, jag kan inte smsa med er i Sverige, men kik är great. Så på kik heter jag Hannasigne, bara leta upp mig! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback