High School

2012-08-22 @ 04:57:00
Hej! 
Idag var vi på mitt High School, East Anchorage High School (EAHS) och försökte få min registration done! Skolan är otroligt stor med otroligt mycket människor öööverallt, så mina nerver är på helspänn. Det tog typ 20 min för min och min värdmamma att gå runt en liten del av skolan. Vi fick dock inget himla schedule och tydligen så saknades vissa vaccinationer på kopian som vi hade med oss (pappaaaaaa?) och sedan stod de med i vaccinationskortet när vi kom hem... så nu får jag inte börja imorgona pga vaccinations kopian, faast vi egentligen har allt klart i originalet (pappaaaa?).

Jag fick ett skåp och när vi skulle försöka få upp det kom två juniors (precis som mig, I'm a junior), och de hjälpte oss upp med det haha!  Folk är verkligen utåtriktade, och båda två went "woaah sweden that's so cool!" och sedan fick jag träffa den enes mamma som är lärare. Vi stötte också på rekton för SWS (School within a school) vilket är en del av skolan som har 200 elever eller något... det är komplicerat och jag förstår inte riktigt själv haha. Han sa att SWS har en retreat torsdag-fredag som alla åker till en ort utanför Anchorage och sover över osv. ganska coolt, så jag hoppas att det fixar sig med min registration!!! 

Vi signed me up for tennis, vilket jag aaldrig har testat så jag går in blind haha, och jag har mailat Mr. Carr som är tränare om att jag faktiskt inte har en aning om hur man spelar tennis... blir ett äventyr of its own! 
 
Efteråt åkte vi till Walmart och fixade träningskläder till mig. Jag fick med mig en Anchorage hoodie hem också, alla har hoodies! Walmart är verkligen enooormt, med massvis av saker. Vi köpte ett tennisracket också, haha, så jag är 100% redo! 


All the sports teams hängde på en vägg, jag fick lite ångest när jag såg tennislager haha...

The cafeteria!! Ögonblicket vi passerade dog jag lite inombords. Det är precis som ett high school verkar. Sinnessjukt stor med massa bord och olika "luckor" för olika maträtter. Vi ska kolla upp om man kan fixa gratis mat för mig så jag slipper betala hehe!

Sådana här hallways fanns över allt, inte en chans på miljonen att jag skulle hitta utan karta eller någon som hjälpte mig. Plus att imorgon springer 2000+ pers runt här och stressar... döda miiig haha, så nervös!
 

Kommentarer
Postat av: Linis

Fett coolt Hanna! Så jävla avis...:)<3

2012-08-22 @ 11:19:33
URL: http://daniielz.blogg.se
Postat av: Linis

Fett coolt Hanna! Så jävla avis...:)<3

Svar: åhh skönt att höra från dig!! ja det funkar! :D <3
Hanna Persson

2012-08-22 @ 11:19:33
URL: http://daniielz.blogg.se
Postat av: Annie slatter

Åh så fint det är!! Tänker typ på oth <3 hoppas allt är bra med dig :)

2012-08-22 @ 13:09:09
URL: http://www.annieslatter.blogg.se
Postat av: Oscar

Då får vi lira lite tennis när du kommer tillbaka, och springa i våra blåa skor äää
puss på dig mongobarn

2012-08-22 @ 18:13:14
Postat av: Linapina!

Haha! Det kan man verkligen säga. Hur känns det nu när du äntligen har kommit fram och allt? :)<3

Svar: Det har varit upp och ned... igår hade jag världens breakdown meeen jag hade världens bästa dag idag... it's a rollercoaster!! <3 hur är det själv??? :)
Hanna Persson

2012-08-23 @ 17:15:28
URL: http://daniielz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback