Havin' a good time

2012-08-17 @ 05:25:00
Hejsan!
Klockan är 23-ish, vi sitter på Martins rum med vadå tre (?) hours to go innan jag behöver stiga upp igen och åka till flygplatsen! Imorgon åker jag ääntligen (med viss jättestor nervositet) till Alaska och värdfamiljen. Idag har vi åkt runt fortfarande lite smått jetlaggade, och kikat på Frihetsgudinnan, Meatpacking, SoHo, Brooklyn, WTC som håller på och återbyggas och gamla hamnen... det händer så mycket här i värmen och allt vi kan göra är att försöka hålla pace med guiden, haha! Vi ska snart gå och lägga oss, fick ääntligen upp några bilder härifrån. Resten kommer när jag är framme i ANCHORAGE :D
Ha det gott!
Martin fick agera fotograf, för dagen, och jag fick äran att sno hans bilder, so thanks friendooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback