I wanna feel how I wanna feel forever

2012-04-05 @ 17:47:43
Hejsan! Jag och mammsen har spenderat kvalitétstid på Njuta spa i Helsingborg, käkat lunch på Waynes och kapat kläder på Camilla. Lovdagar är de bästa! Åkte och tog en fika med mina tjejkompisar igårkväll och hamnade till slut hemma hos Eve framför The Last Song och en massa deeptalk. Livet leker för tillfället, jag kunde inte varit gladare! Ikväll ska jag till Linnea för tjejkväll, och imorgon har Nathalie brunch för Siesta! gänget. Det ska planeras och mysas.
Och eftersom att våren bjudit på sig själv hela veckan håller vi tummarna på att det inte regnar imorgon. Gänget har planerat in grillning hos mig, mys och spel i uterrummet är aldrig fel.
Hoppas att alla har ett najs lov, och firar en go påsk med massvis med påskmat!
Tumblr_m14sa8qmpi1r7cmss_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback