You're never gonna know if you never even try.

2012-09-20 @ 11:20:16
Today was goodbye East High. Nu i efterhand känns det som att jag tog rätt beslut, men det var lite bittersweet att skriva ut mig från skolan, vmamma hade tårar i ögonen! Det var black out/ white out day så jag, Camilla och Meara hade leather jackets and all black på oss. Agnes lockade mitt hår imorse så jag gick runt med extra kort hår och kände mig som en i Grease. På English satt vi och kikade igenom mina bilder, tog nya bilder, filmade en video med ord vi lärt Peteru, en video som förmodligen inte borde läggas ut här på nätet haha, vi får väl se...! Det var  tråkigt att säga hejdå till Camilla, jag ska försöka träffa henne igen innan jag åker härifrån. Hopefully så träffas vi nästa sommar eller något liknande, since she's from Norway. Ikväll har vi bara kikat Lost, ätit pie, jag har haft diskussioner med Bella, 4 år, och nu har jag nästan packat ner alla mina saker. Allt vi väntar på är biljetten!
 

Kommentarer
Postat av: A.

Hej Hanna! Att våga är att vinna. Du vågade ta en chans och upptäckte att det inte blev bra. Det krävs styrka och mod att inse att ibland blir saker fel, fast man trodde att det skulle bli så bra och det enda rätta är då att byta spår. Var stolt över dig själv, en erfarenhet rikare där du säkert har lärt dig uppskatta annars självklara saker i livet. Det finns många fler drömmar, du kan ge dig i kast med när du landat. Hoppas du får en bra resa när det blir dags!

2012-09-20 @ 20:30:33
Postat av: Mamma

Håller fullständigt med föregående talare. Det krävs en hel del mod för att både ta beslutet att åka iväg men även för att åka hem. Världen försvinner inte utan nya chanser kommer att dyka upp.
Kram

2012-09-21 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback