We don't even know where we're going

2012-10-01 @ 08:33:00
Hej! Jag lever, och är fortfarande glad att vara hemma. Jag har hunnit med att träffa massa vänner, varit i skolan i fredags och "landat" helt och hållet, eller, ja nästan! Mamma och jag tog oss in till Fredriksdal för höstmarknad, gick runt och mös, köpte marmelad, tomater, blommor och fika med oss hem. Hösten här hemma är alltid lika underbar, Helsingborg är underbart! Det är as we speak ett snötäckt Alaska på andra sidan klotet, och jag är inte jätteavundsjuk just nu, hah. Skolan kör igång på riktigt imorgon, men det känns helt ärligt jättebra, jag är glad att vara tillbaka, glad att gå i tvåan!! 
 
Annie, jag och Julia åt ute på Haket och pratade igen lite, sedan åkte vi hem och hade myskväll hos Julia

Jag kommer förmodligen fortsätta blogga här, heelt enkelt för att jag tycker att det är roligt att skriva, dela med mig lite av allt möjligt och alla onödiga foton jag tar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback