Finns det en så finns det flera

2012-09-03 @ 10:33:27
Godkväll... eller, ah, godmorgon Sverige! Dagen blev räddad av Toni som smsade och undrade om jag ville ha filmkväll. Det blev en superbra kväll hos Toni och Tiana med Carrie, Allison, Meta och en tjej till. Vi skulle gjorde ett tappert försök att titta på Shutter Island, men lyckades prata oss igenom hela filmen istället. Dom hade en jääättesöt vit boxer, som jag för en gångs skull inte var rädd för! Jag är så himla glad att jag hittade på något istället för att sitta hemma, hur mysigt det än är.

Imorgon ska jag (hopefully) åka till 5th ave mall med Camilla, om dom inte har knepiga stängningstider pga Labor Day, we'll se! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så härligt Hanna! Är så glad för din skull :)

2012-09-03 @ 17:37:44
Postat av: Farmor

Hej Hanna! Jättebra. Vi visste det skulle fixa sig. Ha det fortsatt bra. Tänker på dej varje dag. Kram farmor o farfar

2012-09-04 @ 11:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback