:(

2012-03-18 @ 18:18:15
Här sitter jag med 38.9 och kokar i ett mörkt rum. Min enda vän är Grey's Anatomy och Evelina via sms, tråkigt att man ska bli sjuk när det äntligen börjar bli vår!

Igår spenderade jag kvällen med vänner i Ekeby och stack hem relativt tidigt i morse för att fylla i lite papper inför USA. That's right, känns så sjukt att sitta och svara på allt det dära som kan avgöra mitt utbytesår!! Excited är jag, och jag har till och med fått en Amerikansk organisation... är dock lite förvirrad om hurvidare jag fick ASSE eller World Heritage, får maila Explorius och kolla! :D

Hoppas alla hade en finfin helg, det hade jag, vi höres så fort jag har något mer att skriva! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback