Det måste va på liv och död, det måste kännas i ditt hjärta på riktigt

2012-03-25 @ 13:40:06
Hejsan! Idag är det våffeldagen, mormor och moster kommer på besök och jag ska försöka få ihop min lilla familj för ett foto, omöjligt men ordet säger sig självt (o)möjligt, haha! Jag är helt fast på Florence + The Machine för tillfället, vilket är bra fast annorlunda a la min musikstil, utnyttjar pappas Spotify premium till max.

Det verkar ha blivit lite stökigt med vaccinationerna, fanns tydligen lite saker som jag behövde göra bella pronto! Så mamma ska prata med dom imorgon och förhoppningsvis fixar vi det i veckan (ska vara inne den 2). Veckan kommer att bli totalt kaos, tre prov och sedan det här med vaccinationerna!

Har dessutom börjat spara nu, det blir ju väldigt sen start på den fronten då jag inte hade något att spara till innan jag fick reda på att jag skulle till USA haha, men jag ska jobba i sommar och samla ihop lite kapital till resan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback