Free falling

2012-07-24 @ 10:38:00
Fyller i det sista inför ambassaden, räknar dagar och försöker klura ut vad jag ska stoppa ner i min väska som står och lurar i hörnet... Kan verkligen inte vänta på att äntligen få träffa min värmamma, värdpappa och värdsystrar!! 
 
Vet inte hur mycket jag har berättat om familjen ännu, men jag är hur som helst supernöjd! Jag ska bo hos en familj på fem; en mamma, pappa och tre döttrar mellan 4 och 13. Det är alltså ingen i min egen ålder, men egentligen så gör det inte mig något, jag brukar inte ha svårt att hitta nya vänner och är ganska spänd på att se hur det går med tre "småsyskon" haha! Jag bor som sagt i Anchorage i staten Alaska. Först kom det som en shock, men med tiden har jag verkligen börjat se fram emot och längta efter Alaska hah... vill åka! Jag ska gå på East Anchorage High, som är den största i Alaska med ca 2 300 elever, och jag längtar ihjäl mig efter att börja :D 
Anchorage verkar magiskt och även om jag önskade sol så har jag verkligen inget emot det motsatta! 21 days to go (or something). Lite sjukt.
 
Det är jätteroligt att fler människor börjar titta in här, och om någon har frågor är det bara att ställa! :D Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback