All Yours

2012-07-11 @ 21:10:57
Idag slutade jag mitt jobb på ICA nära City i Helsingborg. Har sagt till Anders att jag kan hoppa in vid kris... vilket showed out att vara på lördag, men annars är jag lediiig! Känns så himla skönt. Det är lite tråkigt att jag inte hunnit jobba där så länge... men jag har fått klart för mig att jag har ett sommarjobb när jag kommer hem nästa sommar, vilket är otroligt skönt att veta! Alla har varit så snälla och gett mig överdrivet med förtroende än vad en sextonåring egentligen vill ha, vilket har gjort mig tusen gånger starkare. Innan jag gick fick jag världens finaste bukett blommor av Sofia, och kramar i mängder. Nu har jag i alla fall pengar till New York och (hopefully) Hawaii!! Ett steg närmre USA, så ser jag detta! 
 
Funderar fortfarande på vad jag ska ha med mig för kläder och saker, och har verkligen ingen aning. Jag har alldeles för mycket kläder som aldrig används och vice versa. Vill ha med allt, går det bra kanske? Haha, ska sätta mig någon dag och välja ut vad jag inte borde ha med mig... 
 
Under tiden så fortsätter jag gå oplacerad och utan möjlighet att skaffa visum då ASSE inte tillåter att man gör det förrän man har placering. Kul, hej, här sitter jag och rullar tummarna hah!
 
Lite bilder från vad jag hittar på, oplacerad som jag är, skämt åsido. 
kulijuli, nattpromenader genom staden, volleyboll vid friabad, bad vid piren i Svanshall, Timbuktu nedaför Sofiero, Mys med Nea och sedan... har mina föräldrar gift sig, för andra gången efter 21 år! Så det rullar liksom på här! ;)
 
Until next time, Kraaam
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback