Uppenbart

2012-08-30 @ 05:03:37
Today was a good day. Jag gick till counselorn (klockan sju) imorse och bytte två lektioner, Photography to Guitar och Food Prep to Jewlery, haha mitt schema känns nästan ännu latare nu, men bättre! Vi hade advisory schedule, vilket jag inte visste så jag satt i helt fel klassrum och blev frågad om jag verkligen hade engelska first hour... haha fick rusa med tegelstenen till historiabok bort till guitar.

Guitar var roligt, kanske för att jag redan kan en del och jag valde Introduction... läraren ville att jag skulle byta till lite svårare meeen jag har lärt mig själv spela här hemma och missat hela delen där man stämmer gitaren själv osv! Dessutom är den franska utbytesstudenten också i guitar så det känns goodie.
 
Efter guitar hade vi Advisory, vilket jag inte hade en aning om vad det var och inte visste vem jag skulle vara med. Jag hade tur som hade en tjej från Tennisen där, som briefade mig lite! Läraren kom in med tre gigantiska lådor donuts och gjorde det klart att in Advisory ääätter vi, haha. Advisory vart verkligen jättecoolt, vi fick reda på när Homecoming är, nästa pep assembly plus att vi tydligen måste ha rött på oss imorgon pga fotografering...
 
På tal om retreat så är jag i samma cabin som en tjej från min pottery class och hennes vänner, så jag är hiiimla glad att inte vara ensam. 
På tennisen pratade jag med några tjejer som också går SWS och ska till retreaten så det känns i alla fall någorlunda stabilt att åka haha! Varsity hade matcher så jag satt och kollade en timme. Blev utmanad av en kille i laget att prova åka snowboard i vinter... We'll see, haha!
 
Det finns några tjejer i min engelska klass som frågade mig (första gången vi träffades, förra veckan) om jag rökte på, om jag svor och om vi serverade öl som i Tyskland i Sverige.. noo... I don't smoke pot. Haha, jag håller mig borta från deras bord numera...
 
Imorgon åker vi ju som sagt på retreat, I'm excited! Det är någonstans i Wasilla, vid Kings Lake på ett camp. Seniors och juniors har tur som får sova i stugorna medans sophomore och freshmen sover i en matsal.. hehe. 
 
Har verkligen inga roliga bilder idag... har en bild på en korridor men that's about it! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback