Pumpkin Pie and Alice In Wonderland

2012-08-20 @ 07:31:00
Vi har haft en "stay at home day", myskläder, film och inte satt foten utanför dörren. Ärligt talat så har det varit suuuperskönt! Såg Alice In Wonderland, den med Johnny Depp, för första gången och drack amerikanskt kaffe - sööötttt, plus att jag fick prova Cheetos som är i princip ostbågar fast majspuffar (?) och Reese's cereal. Allt är asgott, for the record. Vito kom hem från jobbet med Pumpkin pie, och jag har alltid haft en aningen skeptisk syn på dendär pajen med pumpa i... pumpa verkar vara en grönsak hah! Men det var verkligen oslagbart gott, something you haaave to try before you die. 
 
Det har regnat hela dagen, men jag klagar verkligen inte! Igårkväll såg allihopa på Hunger Games som släppts på dvd och det känns bara bättre och bättre att vara här. Det är världens bästa familj med supersnälla föräldrar och världens gulligaste barn. Bella är 4, Klaudia 9 och Angelika 13 och jag känner mig redan hemma. Kort sagt - jag saknar er allihopa, ni har mitt hjära - men jag börjar komma in i detta och trivs hittills, which is awesome! 
 
Har inte tagit fler bilder ännu dock, så ni får nöja er med NY tillsvidare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback