Mirror Lake

2012-08-26 @ 10:03:00
Löördaag! Vi har haft ännu en myslördag hemma på Gold King's med Lost-marathon och utflykt till Mirror lake.
I förmiddags skypade jag med en efterlängtad Evelina, vi snyftade på ett bra tag i kameran... hann med en första skype med lillasyster, som jag saknat mina favoriter!!! Så det var en snyftförmiddag, minst sagt. Men sen körde vi uppmuntring i form av Lost, season one, som jag inte har sett ännu!
 
Vi gick ut en runda för första gången sedan jag kom hit, och sedan föreslog Agnes att vi kunde åka en snabbis till Mirror Lake. Så vi satte oss i bilen och körde, sisådär klockan nio på kvällen, spontant! Mirror lake var så himla vacker, och vägen dit var kantad av en massa berg. Allt är så vackert här och jag önskar att jag kunde dra hit varenda person jag känner så att ni fick uppleva det. Vi stannade där en stund, sen åkte vi hem och nu sitter vi i myskläder och fortsätter på Lost. Har dille på Lost nu, helt körd! :)
 

Gold Kings solnedgång

Huset, för er som undrade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback