Kickin' my heels

2012-04-30 @ 13:22:08
Ah, det står stilla på USA fronten, sadly... det som väntar är nästa spruta och PLACERING. Man vill så gärna att det ska komma ett samtal, haha! Jag har det bra förövrigt, lyssnar på Tyler Hilton och Kent, knäcker McDonald'sbord på fritiden, allt är i sin ordning! ;)

Det är Valborg, tivoli och festligheter i HBG at the moment. Jag, Eve och Jonathan tog oss in till stan igårkväll och jag åkte den sjukaste karusellen! (näst sjukaste kanske) Men den var sjuk. På McDonal's stod jag lutad mot ett bord och pratade skulle precis gå, ooooch då knäcks hela skivan och trillar av från själva bordsbenet. HELA McDonald's på Knutpunkten vänder sig om och stirrar på mig. Detta är det absolut pinsammaste som någonsin har hänt mig, haha! Det var verkligen fullt med folk i kön och fullt vid alla bord, och alla vände sig om för att stirra på tjejen som knäckte bordet... kommer inte vistas på McDonald's Knutpunkten på ett tag nu, promise.

Sprang en runda nu på förmiddagen, knappade in på mitt personliga 3 km's rekord och svettades i vårvärmen. Sjukt hur det kan gå från nästan minusgrader till upp emot 20 grader! Härlig Valborg!!! :D
Tumblr_m2jjoxi1gc1qdvkkvo1_500_large
har ni nte sett jennamarbles på youtube, så är det dags för det!
cheerio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback