Fix you

2012-06-03 @ 15:05:55
här sitter jag, fullt uttröttad med en spricka i mobilen och tomatfärgad i ansiktet. love ittt. Siesta! var lika underbart som jag hoppades på, det fick mig dubbelt så taggad på att åka till USA, på att uppleva mera. I övermorgon slutar mitt första år på gymnasiet, och sen är det sommar. Som jag har längtat. Winnerbäck, Timbuktu, Svenska Björnstammen och Awolnation rivstartade sommaren på bästa tänkbara sätt. Vi hamnade på ett helt uppslag i lokaltidningen, som de festivaldebutanter vi är, och jag är för en gångs skull glad att det inte fanns så mycket om mig i artiklen, hah. nu varvar vi in sommarlovet!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Hanna! Sara Sandberg heter jag och ska själv til USA i sommar. Jag undrar lite om du är intresserad av länkbyte? Ha det bra så länge! :)



Pussar/Sara

2012-06-04 @ 16:19:51
URL: http://sarasandberg.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Hanna! Sara Sandberg heter jag och ska själv til USA i sommar. Jag undrar lite om du är intresserad av länkbyte? Ha det bra så länge! :)



Pussar/Sara

2012-06-04 @ 16:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback