I miss you like crazy

2012-08-21 @ 03:52:00
Hej! Idag har vi kört runt till bl.a Old Navy, Office Max, någon skoaffär och någon stor affär med just about everything in it. Jag har spanat in Trailor Homes, vilket är typ husvagnar som antingen har "foundation" och är minihus eller är flyttbara. I trailer homes bor i stort sett alla drogmissbrukare och alkisar, i alla fall här i Anchorage... jag har en film som jag ska försöka ladda upp eller något... Innan vi åkte hem körde vi inom Taco Bell, first time for me, och jag fick testa någon burrito som iiinte var särskilt god, haha! 
 
Köpte en hel del på Old Navy, och hittade ett par asballa Nike's som vi ska åka och köpa om en stund. (Oscar, I'm joining your blue running shoe team!) 
 
Imorgon ska vi fixa school registration (välja ämnen osv), och fixa Health thingy hos doktorn. 
 
Här är några bilder på "vår" del av staden och på min garderob osv...

Kommentarer
Postat av: essie

åh hanna! jag hoppas du har det super bra! uppdatera mycket för jag lova att jag ska följa dig 24/7!! :D alaska värkar as fint! iallafall dom bilderna som du vissat!!

Svar: Hej! Såg du mitt svar på facebook? :D Hoppas allt är bra, kram!
Hanna Persson

2012-08-21 @ 17:17:59
Postat av: Anonym

hej kan du inte lägga upp bilder eller en film på huset? :)

2012-08-21 @ 20:18:34
Postat av: Sofieheterjag

Hej hej tycker det ska bli jättekul att följa ditt år i Anchorage! Jag ska nog åka som utbytestudent om något år och är väldigt intreserad av USA ;)
Kan inte du visa bilder på ditt rum och ditt hus? Skulle va nice to see ;)

2012-08-21 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback