För en tid som bara går och aldrig kommer igen

2012-08-29 @ 06:18:58
Hej! Har mått mycket bättre idag så jag ska till skolan imorgon, och förmodligen åka på retreaten. Vi har varit på posten idag och skickat iväg ett paket till en viss person som fyller år väldigt snart. Mitt i allt blev jag tvungen att ringa och väcka pappa (förlåååt pappa) och få tag på ett postnummer. Där stod jag i ett rum fyllt av människor och pratade svenska, haha! Vi fick i alla fall iväg paketet, åkte till skolan och lämnade in några papper och hämtade Klaudia på skolan. Bella och Klaudia fick leka en stund på någon piratlekplats, haha dom blev superexcited! 
 
När vi kom hem hade dom fixat så att jag har eget rum nu vilket känns bättre. Lite egenrum så att säga. Har haft väldigt dåligt samvete över att säga ifrån och köra ut en av tjejerna från deras rum, men det känns i alla fall skönt att få det gjort... :)
 
Jag har en video ocksåå... som är ganska tråkig, och innehåller min dåliga engelska, men visar lite Anchorage och lite berg... ska försöka få upp den snart!! 
 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vad skönt att du mår bra igen. Du är förlåten.... jag var nog lite yr, när jag svarade, hehehe. Paps

2012-08-29 @ 07:00:55
Postat av: tinis

Jag vill se din tennis outfit. Den måste du plåta!

Jag längtar varje morgon så att jag kan kolla din blogg här på jobbet. Så härligt att få följa dig. Vi är alla med dig i ditt liv over there.!!! Ha en skön dag! kram kram

2012-08-29 @ 08:23:01
Postat av: "moster" Ingela

Det är så spännande att läsa allt om hur du har det:) Jag är såå imponerad av att du vågade be om ett eget rum, jättemodigt, men INTE för mycket begärt. Det är mycket lättare för syskonen att dela rum än för dig som ännu inte har den relationen med vsyskonen. Måste bara kommentera de fantastiska fotona från Mirrorlake så härligt att ha en sån miljö runt hörnet. Kram fortsätt att ha det bra.

Svar: Tack Ingela, det är verkligen magiskt med naturen här! Tack för stödet, ni är bäst. Hoppas allt är bra där hemma, hälsa Bosse!
Hanna Persson

2012-09-02 @ 11:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback