Anchorage... or at least a road in Anchorage...

2012-08-30 @ 05:30:00
Okej, så jag gjorde ett försök att filma från bilen haha, fick mest med vägen och bergen, men nu laddar jag upp den hur som helst! Vi råkade svänga in på någon helt random väg, och vi hade precis köpt coffee i en av vagnarna som står utmed vägen, typ drive in kaffe, finns överallt.. i alla fall så såg jag ännu en, men den visade sig vara en bbq vagn.. haha! Helt sjukt vad man kan hitta häromkring... ni skulle bara veta. Vi försökte få med en gul schoolbus också, och fick syn på en minicooper (pappa, mamma)! Anyways, ni får lite berg, lite dåliga engelska från mig och en massa snack om inget vettigt. Jag har klippt bort vissa delar av ljudet pga mitt eget uttal... but yeaah.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Undrar hur minicoopern klarar sig vintertid i Anchorage :)
Have a happy retreat and hope you make many new friends.
Kram

2012-08-30 @ 15:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback