Goodmorning and goodnight

2012-09-12 @ 06:13:30
Another day in AK! Mitt schema är löjligt, haha, jag hade en och en halv timmes Honors U.S History där vi... drumroll... färglade och namnmärkte en karta över Staterna. I mean, seriously? 
Guitar är asballt, jag lär mig noter, haha! Jag har aldrig fattat hur någon frisk människa kunnat göra musik av ett notesheet, men jag börjar fatta nu. 

På lunchen satt jag och killen från engelskan, trooor att han heter Peteru (?) och lyssnade på musik, haha jag satte på Maggio. "Well, she's pretty, but I don't get what she's talking about...". 
Megan, Camilla, Brielle och jag ska nog göra något innan homecoming, som är den 22, så jaaag måste leta klänning! 

På Pottery gjorde vi typ whistles, vilket kräver sååå mycket, haha vi sitter mest och pratar om allt utom Pottery. Vance antog att vi pratar engelska i Sverige, tystnad, ehm, noo... we speak swedish. Det var andra gången någon sagt det, och sedan sagt att det var för att jag har inte har någon brytning alls. Jag tar bara åt mig, hehe! 
English är alltid bäst, oavsett hur roliga alla andra klasser är, så är Mrs. Sherwood awesome, och klassen är jätterolig. Vi läser Macbeth, vi är halvvägs genom boken men om någon skulle få frågan om vad den handlar om, skulle ingen kunna svara, haha! Jag och Camilla lärde Peteru svenska och norska ord, eller ah, dåliga ord heh.. vi skrattade tills vi grät. 
 
My day was good, with that said, Agnes hämtade mig sedan åkte vi till ett av kaffeställena och köpte en coconut white mocha latte till mig, sedan dess har vi hängt här hemma, lovin' it!
 

My oh so glamourus backpack n' le tenisbag. 

Jag ska göra ett album med bilder på Agnes close-call parkings... 



Angelikaaa!!! 

My binder, alla andra utbytisar, har ni också binders?, och EAHS Calender. 






Kommentarer
Postat av: Annie slatter

Åhhhh homecoming!!! Avundsjuk.... Ha nu superkul och va supersnygg!!

2012-09-12 @ 11:30:06
URL: http://annieslatter.blogg.se
Postat av: Mamma

I love Agnes close call parking :)
And what a great picture of Angelica. Say hi from me.
What about spanish?

2012-09-12 @ 18:00:41
Postat av: Mamma

I love Agnes close call parking :)
And what a great picture of Angelica,say hi from me.
How did it go with spanish?

2012-09-12 @ 18:10:56
Postat av: Matilda

Har också binders! :)

2012-09-13 @ 00:44:47
URL: http://matildacanada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback