Fly

2012-09-19 @ 03:59:00
I went to school today, and had to tell people what's going on. Först var jag så spralligt lättad över att jag ska få komma hem igen, men  när alla blev ledsna och försökte övertala mig blev det lite jobbigt. Jag har suttit hela eftermiddagen och funderat, men kommit fram till att mitt beslut är rätt för mig. Jag har verkligen haft tur dock, att ha träffat vissa människor som är så himla härliga. Min english class var den bästa lektionen på dagen, vi har läst hela Macbeth utan att riktigt ha förstått något. "Oh, I died?" sa killen som läste Macbeth's roll, haha. Vi tog en del foton, och ska ta fler imorgon. Mrs. Sherwood är kanske EHS bästa lärare, helt ärligt, hon sprang och hämtade Mrs. Kennedy (min counselor) för att få henne att övertala mig att stanna, olyckligt vis så har Mrs. Kennedy varit utbytesstudent och förstod mig, haha! "Are you staying?" sa någon när jag kom tillbaks till klassrummet, alla stirrade på mig.. "No...".  Ikväll ska jag ut och äta med Toni, Meta and Tiana som är mina "närmsta" vänner här, som jag åkte till the fair med!
 



Mahmoud och Cecilia, Libanon and Italy

Camilla, Peteru and Moi






Kommentarer
Postat av: "moster" Ingela

Hej Hanna! Härliga foto, jag har svårt att förstå att du inte trivs/hittar vänner när jag ser dessa bilder. Men nu när du bestämt dig vill jag säga VÄLKOMMEN HEM. Kram

2012-09-19 @ 21:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback