If you love someone you shouldn't let them go.

2012-10-16 @ 21:32:00
Godkväll! Jag haft alldeles för mycket för mig för att skicka iväg ett inlägg här, men det är dags nu haha! Idag bokade jag och tjejerna resa till LONDON!!!! Jag är så otroligt siked inför att åka, ingen av oss har varit i GB och vi ska inta Londons gator heelt själva. Hurvidare det kommer gå felfritt är en annan sak! Vi fick äntligen bokat idag, biljetterna ligger på bordet här hemma och nu väntar vi bara på att hotellet ska bekräfta, sen är vi klara. Den 30 åker vi, sådär lite spontant, och tar tre dagar i huvudstaden. Jag har aldrig tyckt att England var något värt att se, men helt plötsligt kan jag inte vänta på att få se Big Ben och Oxford Street! Vi diskuterade Berlin och Prag ett tag, och jag hade tyckt det var supercoolt att besöka Berlin eller Polen och kanske se Auschwitz, men det kommer fler resor. Just nu är jag bara så attans glad att vi ska åka!! 14 Dagar!!!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback