Here Comes The Sun

2012-03-20 @ 11:12:45
Okej, det är inte sådär jättesoligt idag, och jag tänkte sätta igång med mitt personliga brev då jag har en sista hemmdag innan jag ska till skolan igen! När jag skulle sätta ihop fotodokumentet insåg jag att vi inte direkt fotar väldigt mycket i vår familj, inte oss själva i alla fall... Hittar inte en enda bild före 2009 där vi är på samma bild, haha! Vi får helt enkelt ta en ny.

Tänkte att om (finns ju alltid en chans) någon annan utbytesstudent råkar snubbla in här, får ni gärna slänga in en kommentar med en länk till er blogg, så länkar jag, plus att jag har ännu en bra inspiration! Så det skulle vara awesome.
Ni är ganska fina, vetni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback