If you don't like something, change it.

2012-06-10 @ 12:24:00
Har just precis skickat iväg evenemang till närmare 40 av mina nära vänner för en avskedsfest, det liksom suger lite i magen på mig haha! Tänk att det snart är dags för mig att åka, att jag inte är kvar här om två månader... Trots allt känns det lite konstigt eftersom att jag inte blivit placerad ännu, men det gäller att hålla ljuset tänt; det kommer! ;) Tänkte att en "liten" avskedsfest skulle sitta fint, en chans att umgås med mina oslagbara vänner för en kväll och mysa!
Globe03_large

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Jag ska åka som utbytesstudent i sommar till Kanada , länk byte?

2012-06-11 @ 20:06:29
URL: http://matildacanada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback