PLACERING!

2012-07-12 @ 16:34:23
Åh, haha, rätt som det är har jag placering! Oväntat, oönskat och lite konstigt, men jag vänder på allt det negativa och försöker se det ljusa...
 
Jag får bo vid kusten, thank god för detta
Landskapet är dövackert
Min skola verkar ashäftig
Familjen verkar goo
 
och bortse från det dåliga...
 
Kylan som ALASKA har att erbjuda (hej,-40 på vintern)
Snön, som jag knappt klarar av här i Sverige
Avståndet till andra stater (Alaska ligger gränsat ovanför Kanada)
 
MEN HUVUDSAKEN ÄR ATT JAG ÄR PLACERAD!!! Anchorage, Alaska, HERE I COME.
 
Först grät jag som en bebis, haha, jag vill inte alls till Alaska och familjen var inte heller ens nära vad jag hade velat. Samtidigt så tänker jag såhär: Jag har fått chansen att åka till USA, jag ska faktiskt få gå på High School (vilket är syftet med resan), familjen verkar snäll, det kvittar vart jag är, bara jag trivs. Sen är alla mina vänner underbara nog och tycker att det är häftigt snarare än hemskt. Lite hemskt är det ju... men det är tio månader, det klarar jag!
 
 
ska inte klaga på utsikten.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Lavesson

Du får gärna byta med mig! Nä, men bra att du ser det positiva! Jag tror Alaska blir riktigt, riktigt bra!

Svar: Ahh, hamnar du i Cali så kan jag överväga... sålänge håller jag hårt i min och håller tummarna att din kommer snart! Jag tror att det blir vad man gör det till... allt bra annars? :D
Hanna Persson

2012-07-12 @ 17:27:25
URL: http://usafredrik.blogg.se/
Postat av: Fredrik Lavesson

Haha, då kan vi förhandla... Håller med dig, det blir vad man gör det till. Allt är bra, jag tar dag för dag nu. Väntar på Explorius ska ringa! Hur är det själv?

Svar: Jodå, det rullar, nu blir ju allt kaos dock hah! Jag väntade också, sedan råkade jag klicka på någon knapp så kom det upp att jag hade mail... Explorius hann liksom inte ringa hah! Men som sagt, det kan komma när som helst.
Hanna Persson

2012-07-12 @ 18:10:21
URL: http://usafredrik.blogg.se/
Postat av: Fredrik Lavesson

Precis, det kan komma vilken dag som helst. Man får ta dag för dag, lite jobbigt att inte kunna planera saker. Samtidigt är det skönt att vara spontan. Vet du när du åker än?

Svar: Ja, jag gick runt och kände lite som att det kom när det var meningen... tror att det blir den 14 om allt går som det ska. Kan hålla tummarna att du också åker då hehe :D
Hanna Persson

2012-07-13 @ 02:25:36
URL: http://usafredrik.blogg.se/
Postat av: Lovisa

du hamnade iaf i den största staden i Alaska :D och om du inte trivs så är det bara att skriva ett inlägg i fbgruppen så kan folk fråga runt och hitta ny placering, fast nu ska vi inte tänka så, jag tror det blir GRYMT !!!!!

Svar: jadå! tack lovisa, vi får hålla kontakten där borta också, och ta en fika nu innan vi åker!! TACK.
Hanna Persson

2012-07-13 @ 03:03:24
URL: http://lovisaiusa.blogg.se
Postat av: Matilda

Alaska blir asballt! Alla stater verkar ha någonting att erbjuda som är speciellt med just den, så Alaska blir nog ballt!! :) hoppas ditt år blir grymt!

Svar: Åh, tack så mycket, känner på mig att Alaska kommer bra super! :D
Hanna Persson

2012-07-16 @ 16:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback