Some Nights

2012-08-08 @ 20:38:51
Jag försöker packa, mamma kommer in i rummet med en hög kläder som räcker för att skymma hennes sikte och jag inser hur omöjligt detta är när min bäddsoffa redan är full av kläder... lite skrattretande är det allt! Jag måste ha packat klart allting till fredag förmiddag om jag ska åka iväg över helgen, men just nu är väskan väldigt tom och mitt rum väldigt fullt av saker... Vi får väl se hur det går, hah! Idag har vi varit ute hela familjen (händer inte särskilt ofta!) och införskaffat en extern disk, plattång och adaptrar till moi, bara någon present kvar att köpa och sen är jag i stort sett klar. 
 
Igår var vi hos farmor och farfar en runda, hälsade på min gammelfarfar och spenderade en stund inne hos min faster också... jag har endast ca fyra dagar kvar med min familj här hemma, om man räknar bort helgen, så allt är lite känslosamt. Sedan samlades ett gäng av mina äldsta och bästa vänner för middag på Haket och sedan var vi en runda ute i Ekeby och träffade Jonas en sista gång innan jag åker. Ikväll myser jag och lillasyster som in i bomben med film och gottis! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback