One week, seven days, minus some minutes

2012-08-07 @ 00:18:01
Detta är sjukt! En vecka. Vart tog tiden vägen?! Har börjat packa, allt smått ligger framme, ska köpa väska och adaptrar imorgon, fick biljetterna idag... rush, rush, rush, helt sinnessjukt!!!!
 
Sedan träffade jag Hollis en sista gång. Jag har suttit barnvakt till honom sedan i höstas, så i möttes upp en sista gång innan jag åker med Melissa. Han gav mig en skitcool kartbok och sedan mös vi en stund på Pistachia innan vi sa hejdå för sista gången på tio månader. Att någon så liten kan göra så stort intryck på en på en så kort tid är otroligt!
 
Met up with Melissa and Hollis this afternoon, had such a good time, I'm going to miss you so much! Thank you for everything and for being amazing, and I'm definately keeping the 2$ bill ;) 
 
Melissas bild från Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback