Maybe it's not meant to be that way

2012-08-25 @ 21:03:52
Hej! Igår var äntligen fredag, och min första riktigt "ok" skoldag. Tennisen var för första gången roolig, haha, och jag börjar förstå vad ett set, game och game point är! Efter träningen åkte vi till Costco, där Vito jobbar, vilket är en stor himla storage thingy med ALLT från strumpor till Pumpkin Pie i bigpacks!!!! Nästa gång ska jag försöka filma eller något, för det är så jääääkla stort. Dom hade redan lagt fram julkulor också, btw, I AUGUSTI! 
 
Sen åkte vi och tittade på bio, jag, Agnes, och vsyskonen. Madagaskar tre var inte alls dålig, och det var mysigt att umgås lite med vfamiljen! När vi kom hem skypade jag med mamma, vilket var underbart, för inget får mig gladare än att sitta och göra faces i skype och skratta åt hennes okunnighet inom teknik haha... hon visste inte var cameran på datorn satt... bra jobbat mamma. ;) Jag och Agnes såg på The Vow och provade Alaska chokladen som jag fick av min local rep när jag kom hit. Bella, som är fyra och knappt äter något, testade och äälskade den, så vi satt och gapade när hon stod och pratade om hur coolt det var för att det var choklad och sen jelly?! 
 
Idag ska vi fixa lite stuff och sen vet jag inte riktigt... jag kanske ska skypa med evelina!! :D 
 

Innan bion!

Haha, colan var nästan halva Bella. She was soo happy cause she had a new cupcake PJ!

Goodmorning from a sleepy me and a cuddly cat. 
I MISS YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback