Någonting kommer döda mig om jag blir kvar

2012-04-13 @ 23:08:04
Har jobbat sammanlagt sex timmar och gått i skolan, öeeeh, vill lägga mig ner och dö lite haha! Man blir helt enkelt inte pigg av att sitta i kassan sådär länge. Men glad av alla roliga människor blir jag, och inser att jag kommer att sakna alla "stammisar" på ICA.

Men ja, livet är kort och jag vill hinna med allt på samma gång hehe.. November till Juli får helt enkelt räcka för mig innan jag säger mitt adjö till ICA Nära City! Imorgon ska jag försöka skicka in en ansökan till funkis på Gothia Cup med Nea, då min moster försöker fixa in oss på en najs skola eller något. Vill så gärna upp till Götet igen och göra något nytt denna gången, inte bara stirra på fotboll!

Nu sitter jag i mysstället, har precis fått lite info om hur man gör SLEP-testet hemifrån från Simeon och är för trött för att gå in mer på det.
Vi höres när vi höres, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback