In the space between yes and no, there's a lifetime

2012-04-15 @ 22:10:52
Åh, jag är så uppskruvad över allt just nuu, jag vill bara åka, can't believe this is happening to ME!!!!!! Åh, ska försöka göra SLEP-testet imorgon om jag har tid. OCH, jag kan inte sluta tänka på hur fasen jag ska få ner mitt liv (mostly mina kläder som jag inte kan få plats med i garderoben heller...) i en väska, och jag menar, HUUUR? Om någon har lite sådär mer vetskap eller tips är det välkommeeet!! ÅH SNART ÄR DET DAGS!

Allt går så snabbt nu, bara April, sen Maj och Valborg och i slutet av Maj är det SIESTA! Plus att vi slutar redan den femte Juni på Campeon. Ett sommarlov på ICA och sedan BÄR DET AV. Shit. Omg.

När jag och mina vänner bestämmer oss för att knäppa ett sådan här, slutar det alltid med att jag förstör det genom att på första fotot le och sedan kan jag inte låta bli att flippa ur. Äeeh, men ibland är det roligare så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback